מה היעילות של שליחת sms לרשימת תפוצה

 עסקים רבים עוברים היום לעבוד עם מערכות המאפשרות שליחת הודעות sms לרשימת תפוצה. יש לכך מספר יתרונות. הבולט ביותר הוא יעילות. במקום לשלוח לכל לקוח בנפרד, אפשר בלחיצת כפתור לשלוח מסרון למספר גדול של לקוחות ובכך לחסוך בכסף וזמן יקר שבו אפשר לפתח את העסק. 

מהן האפשרויות שעומדות בפנינו כשאנו משתמשים במערכת כזו?

 עסקים המשווקים יותר ממוצר אחד יכולים לפלח את לקוחותיהם וליצור רשימות תפוצה לפי עניין במוצרים מסויימים. חברת שיווק מוצרי מזון יכולה ליצור רשימת תפוצה של לקוחות שקונים רק מוצרים אורגנים. חברת השכרת רכבים יכולה ליצור קבוצה ייעודית של לקוחות המשכירים רק רכבי יוקרה. גם לחברות הנותנות שירותים אנו ממליצים לעשות הפרדות כאלו בין רשימות תפוצה, כי קבוצת לקוחות המתעניינים בטיסות זולות עדיף שתהייה מופרדת מקבוצת לקוחות ממעמד כלכלי גבוה יותר הרוכשים בד"כ טיסות במחלקת עסקים או מחלקה ראשונה. כדאי מאוד לעשות הפרדה בין לקוחות קיימים ללקוחות פוטנציאלים כי התוכן המומלץ לשליחה ללקוחות פוטנציאלים הוא שונה, המבצעים שהם יקבלו יכולים להיות שונים, והדרך לגייס אותם כלקוחות פעילים היא שונה מהדרך לשמר לקוחות קיימים.

שלחו סמס דרך המייל >>>

 קיימות בשוק מגוון חברות הנותנות את השירות של שליחת סמס לרשימת תפוצה, לכל אחת מהחברות יש את המערכת המיוחדת שלה עם פונקציות ותכונות שונות. רוב החברות מספקות פחות או יותר את אותן האופציות והפונקציות, ובסופו של יום מה שחשוב הוא השירות שאתם מקבלים והמחיר. כשתשתמשו במערכת כזו תקבלו ממשק אדמין המאפשר להוסיף ולהוריד לקוחות בקלות מרשימות התפוצה השונות, ליצור רשימות תפוצה חדשות, אפשרות לייצור דוחות מעקב פעילות כולל פילוחים ויצוא לאקסל, שליחת פקסים, הודעות MMS , הודעות קוליות ועוד.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך