קידום אורגני – מדוע נכון לעשות אותו

קידום אורגני

כל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בגוגל, על מנת לקבל חשיפה ולמשוך אליו גולשים, חייב לעשות קידום אורגני. מדובר בתהליך הקידום העיקרי שקיים היום בגוגל, כך אפשר להגיע לתוצאות איכותיות לאורך זמן ולזכות בחשיפה משמעותית ברשת. 

המשמעות של קידום אתרים אורגני היא מאוד פשוטה. על מנת שהאתר שלנו ידורג ראשון בביטויים מסוימים בגוגל, וכך גולשים אשר יקלידו את הביטוי במנוע החיפוש יוכלו להיחשף לאתר ולהגיע אליו, אנחנו צריכים לקדם את האתר באותם ביטויים. הצורה הנכונה לעשות זאת היא באמצעות קידום אורגני Organic-Top

קידום אתרים אורגני בגוגל מורכב מפרמטרים שונים, אשר יש לבצע אותם בצורה נכונה וקפדנית, על פי הכללים של גוגל. לשם כך, ניתן להשתמש בשורה של כלים, תוכנות ואתרים, אשר עוזרים גם בתהליך הקידום וגם בתהליך הניתוח של המידע. מעבר לכך, הרי שאותם כלים עוזרים לבדוק את ההתקדמות של האתר והאם חל בו שיפור עם הזמן. 

מה הם הכללים לקידום אתרים אורגני? 

הכלל הראשון של קידום אתרים אורגני Organic-Top הוא לייצר אתר עם היררכיה ברורה בין עמוד הבית ועמודים חשובים לבין עמודים לא חשובים, אשר אותם לא רוצים לקדם. ההיררכיה נועדה לעזור לנו לקדם את העמודים הרלוונטיים. 

הכלל השני הוא שימוש בביטויים אותם רוצים לקדם, בין אם זה בתוך האתר ובין אם בתכנים וקישורים חיצוניים. כאן אנחנו מגיעים גם לצורך לרשת את האתר בקישורים פנימיים וכן לקשר אותו לאתרים חיצוניים שונים. 

הכלל השלישי הוא לייצר תוכן רלוונטי לגולש, תוכן חדש ומעניין שיכול לשרת אותו, בין אם זה בתוך האתר ובין אם זה מחוץ לאתר, כך שהוא יקושר אליו מבחוץ. 

הכלל הרביעי הוא לייצר חווית גלישה נעימה לגולש שנכנס לאתר. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך