קידום אתרים אורגני – מה זה ולמה אתם צריכים את זה?

קידום אתרים אורגני

אחת הדרכים החשובות ביותר לשווק ולקדם אתרים עסקיים או אחרים באינטרנט, זה באמצעות תהליך של קידום אתרים. כידוע, תהליך זה מתחלק לשתי גישות, קידום ממומן וקידום אורגני. במאמר זה נסביר בקצרה, למה קידום אורגני הוא חיוני יותר. 

קידום אתרים אורגני מתבסס על סט של כללים שגוגל מכתיבה, ועל פיהם צריכים לבנות, לעצב ולתחזק את האתר וכן את כל מה שקשור לקידום שלו במנוע החיפוש. מדובר בתהליך הרבה יותר מורכב, מסובך וארוך, מאשר קידום ממומן, אך מצד שני, הוא הרבה יותר אפקטיבי, הרבה יותר זול, ולאורך זמן הוא הרבה יותר משתלם. 

בעיקרון, קידום אתרים ממומן מבוסס על פרסום של מודעות בגוגל וברשת הפרסום שלה. על פניו, הרבה פעמים בעלי אתרים נוטים לחשוב, בגלל המיקום של המודעות, שזה תהליך משתלם יותר. זו טעות, מאחר ואם אנחנו רוצים לקדם את האתר לאורך זמן ובצורה נכונה, אזי יהיה נכון לעשות את זה באמצעות קידום אורגני. 

למה קידום אורגני משתלם יותר?

הרעיון של קידום אורגני הוא לבנות אתר שיספק לגולש חווית גלישה, יהיה מעודכן ורלוונטי עבורו (חשוב לדעת, ישנו קידום אתרים לעסקים קטנים וגדולים). מדובר על קידום שמתבסס כאמור על כללים מסוימים שגוגל מכתיבה, כפי שהיא רואה לנכון, שעונים על הצרכים של הגולשים שלה. 

למשל, תוכן מקורי, עדכני ורלוונטי, קישורים פנימיים שיוצרים לעמודים הנכונים, היררכיה בתוך האתר, קישורים מאתרים שעוסקים בתחום ועוד. גוגל מעדכנת בכל עת את הכללים, זאת על מנת שהאתרים יהיו מותאמים כל הזמן לצרכים של הגולשים. חשוב להדגיש עוד נקודה, להבדיל מקידום אתרים ממומן, כאן מדובר על תהליך שנמשך כל הזמן, בלי הפסקה. אם עוצרים אותו, זה עלול לפגוע בקידום שלו. 

קידום אתרים אורגני, נועד להביא את האתרים למקומות גבוהים בביטויים מסוימים. בין אם זה ביטויים שקשורים ישירות לאתר ובין אם זה ביטויים שקשורים לתחום בו עוסק העסק, האחראי על המשימה הוא מומחה קידום אתרים

לפני סיום נדגיש, מדובר על תהליך שלוקח זמן וצריך להיות מאוד סבלניים על מנת שהוא יצליח, וחשוב לשמר את ההצלחה הזאת לאורך זמן. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך