כל הסיבות שאתם חייבים קידום אורגני לאתר שלכם

organic-seo

קרדיט FREEPIK

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך טווח. מדובר בשיטת קידום אשר דורשת עבודה רבה, כאשר התוצאות של תהליך הקידום האורגני, אינן באות לידי ביטוי באופן מידי. העבודה הכרוכה בקידום אתרים בגוגל המתבצע בשיטה האורגנית היא: הזנת תוכן רלוונטי ובעל ערך באתר ומחוץ לאתר, יצירת רשת קישורים חיצוניים ופנימיים באתר, ניתוח מתחרים, שיפור חווית המשתמש באתר באמצעות שיפור מהירות אתר, אופטימיזציה של תמונות באתר ועוד. כל אלה ועוד, הן פעולות שיש לבצע בצורה הטובה והמקצועית ביותר לצורך קידום אתרים אורגני. לא פעם, בעלי אתרים מעדיפים לבחור בקידום הממומן מכיוון שהוא נראה להם ככלי יעיל, מהיר ולעיתים גם זול יותר לצורך קידום האתר שלהם. אולם, על אף שקידום ממומן נראה כדבר הבלעדי שכדאי לבחור בו לצורך קידום אתרים, הרי שהסיבות לבחור בקידום אורגני הן רבות.

קידום אורגני מול קידום ממומן

כאמור, בעלי אתרים רבים אשר מבינים כי השפעותיו של הקידום הממומן על קידום האתר שלהם יהיו די מיידיות, מעוניינים לבחור בקידום הממומן לצורך קידום האתר שלהם. אולם, כדאי מאוד שכל בעל אתר ידע שקידום אורגני הוא תהליך קידום שבהחלט שווה את זמן ההמתנה עבור תוצאותיו ואת ההשקעה הכלכלית בו.  כך לדוגמא: קידום ממומן אמנם יממש את מטרותיו, אך לצורך מימוש המטרות הללו בצורה הטובה ביותר, לא פעם תדרשו להשקיע סכום כספי משמעותי בקמפיין הממומן שתיצרו וכמובן, ברגע שהתקציב שלכם עבור הקמפיין הממומן יגמר, הקמפיין יוסר. קידום אורגני אמנם לוקח זמן רב יותר, אבל התוצאות הן איכותיות יותר ובסופו של דבר יתכן שאפילו בעלות נמוכה יותר מהעלות הכספית הנדרשת לצורך קידום באמצעות קידום ממומן. נכון שתדרשו להשקיע סכום כספי בקידום האורגני, אך כאשר הוא יחל לתת את אותותיו ובגין זאת יכנסו גולשים רבים לאתר שלכם, הרי שהקליקים של גולשים, רבים ככל שיהיו על האתר שלכם שיופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, לא יעלו לכם אגורה אחת.

איכותו של קידום אורגני

קידום אתרים בגוגל המתבצע בשיטה האורגנית הוא ללא ספק קידום איכותי יותר. בניגוד לפרסום הממומן שבו יש צורך לחפש את קהל היעד הרלוונטי בתהליך פרסום הקמפיין הממומן, הרי שבקידום אורגני קהל היעד יגיע אליכם, כאשר על שעליכם לעשות זה פשוט לדאוג שהוא יחפש באמצעות מילות המפתח בהן בחרתם עבור תהליך הקידום האורגני. גם לקוח אשר איננו מחפש באינטרנט את המותג שלכם באופן ספציפי, אך מקליד את מילות חיפוש הרלוונטיות אשר הגדרתם כמילות מפתח, יבחר באתר שלכם אם תופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. כמו כן, תהליך קידום אורגני מספק תוכן איכותי לגולש, בניגוד לקידום הממומן. ידוע שכל לקוח מבצע בירור אודות מוצר או שירות בטרם הוא בוחר לרכוש אותם מעסק כזה או אחר ולכן, ככל שיש תוכן איכותי של עסק על מוצריו או שירותיו, כך סיכוי גבוה יותר שלקוח יבחר דווקא בהם על פני אחרים.

כל הסיבות להשקיע בקידום אורגני

בסופו של דבר, תהליך קידום אורגני הוא באמת תהליך ארוך טווח אשר יכול להיות מייגע ולעיתים אפילו מייאש ובכל זאת, כדאי לבחור דווקא בו מכמה סיבות חשובות מאוד: הקידום האורגני מעניק לאתר נראות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, לטווח זמן ארוך ומשמעותי. וכמובן, בעקבות קידום אורגני נוצרת תנועה אורגנית לאתר וכמובן, לא מעט לקוחות בוחרים בעסק כתוצאה מהגעתם האורגנית לאתר. לכן, אם בחרתם חברת קידום אתרים איכותית, מקצועית ומומלצת העוסקת בתחום קידום אורגני, שווה מאוד שתחכו לסופו של תהליך הקידום על מנת לחזות בתוצאות. אם תצליחו להיות סבלניים בהחלט תוכלו ליהנות בסופו של דבר מתוצאות ההשקעה שלכם בתהליך קידום אתרים אורגני. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך