יש לכם עסק – אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה

יתרונות של קידום אורגני

העולם הדיגיטלי מתפתח כל העת. גם אם לעתים נראה שאין זה המצב כך והגענו לנקודת "רגיעה" מסוימת, הרי שבפועל המצב שונה מכך מאד. במיוחד בעולם השיווק והפרסום המתעדכן כל העת, ישנם פיתוחים חדשים מדי יום ביומו – בהם גם כאלה המהווים חידושים לטכניקות פרסום שהיו נהוגות בעבר הלא רחוק, לפני העידן הדיגיטלי. 

מחפשים פרסום אונליין לעסקים? כל הפרטים במאמר הבא.

האם אתם מפספסים זירת פרסום חשובה?

אחת מאותן פלטפורמות פרסום קריטיות, למשל, היא זו הניתנת לעסקים באתרי האינדקס השונים (פורטלים ייעודיים ואתרים המדמים למעשה את ספר ה"דפי זהב" המודפס של פעם), עם שלל פרטי מידע שעד ממש לאחרונה לא היה ניתן לקבל בשום הזדמנות אחרת.

במה שונים האינדקסים של היום מספר ה"דפי זהב" של פעם?

אם לפני כעשרים שנה היה ניתן להסתפק בשם העסק ובמספר הטלפון שלו בלבד (בחיפוש תחת אזור החיוג הנכון כמובן), הרי שבעידן של היום הנתונים הללו פשוט אינם מספיקים. בדיוק כשם שבעבר היה ניתן להסתפק בתיאום פגישה עם חבר מראש ללא טלפון סלולרי ולתזמן במדויק את פרטי המפגש, אך כיום איננו מסוגלים לדמיין את חיינו ללא הטלפון הסלולרי בכל רגע נתון – כך החיפוש אחר עסקים בתחום הרצוי פשוט אינו יכול להכיל רק את שם העסק ואת הפרטים היבשים אודותיו. 

הישארו עדכניים

בתקופה שבה המתחרים העיקריים של החנויות ונותני השירות השונים בארץ הם אתרי מכירות מחו"ל, בהם ספקים אנונימיים מקבלים דירוג אמיתי על ידי לקוחות שרכשו מוצרים (ועל ידיהם בלבד), כאשר כל קטלוג המוצרים של הספקים השונים מוצג לעיני כל ובפרטי פרטים, העסקים המקומיים חייבים "ליישר קו" עם הסטנדרט הגבוה הזה מבחינת הנגישות ללקוח – ולספק לו מידע, גם אם חלקי, אודות הנעשה בבית העסק שלהם. כך, באתרי האינדקס המספקים פרסום עסקים שכזה ניתן להזין פרטים חיוניים נוספים אודות בית העסק, כולל פירוט מוצרים וטווחי מחירים, מענה לשאלות נפוצות ואף אפשרות להוסיף חוות דעת ומידע נוסף על ידי הלקוחות עצמם. 

מלבד הפרסומים (החשובים לא פחות) בפלטפורמות הפרסום המקובלות כמו גוגל והרשתות החברתיות, חשוב לשים לב שאינכם נמצאים מאחור, ואתם דואגים לחשוף את העסק שלכם בכל המקומות הרלוונטיים.למידע נוסף, בקרו באתרינו https://linkly.co.il/.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

עריכת פטנטים

פטנט או המצאה הם קניין רוחני שקשה לאחוז בו לפני שהוא מיוצר. הרעיון שנהגה במוחו של חוקר, יזם, יוצר או כל אדם אחר – נועד

קרא עוד>>