קידום אורגני VS קידום ממומן: מה מתאים יותר לעסק שלך?

קידום אורגני VS קידום ממומן

לא מעט בעלי עסקים מתלבטים בין קידום אורגני בגוגל לבין קידום ממומן, ולו כי כל אחד מהשניים טומן בחובו יתרונות שונים. אם גם אתם מתלבטים ולא בטוחים במה מוטב לבחור – ריכזנו בעבורכם מידע על שני אפיקי הקידום הללו, ולו כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה בעבורכם.

קידום האתר בגוגל

אין ספק כי לשני אפיקי הקידום, הן האורגני והן הממומן, יש מטרה אחת ברורה: קידום האתר בגוגל. כל אחד מהאפיקים הללו מיושמים באופן שונה זה מזה, ולכל אחד היתרונות והחסרונות שלו. אם תרצו לקרוא על כך בהרחבה, תמצאו מידע נוסף באתר של חברת ריגו.

ההבדלים בין השניים

חשוב להבין שיש לא מעט הבדלים משמעותיים בין קידום אורגני לבין הקידום הממומן, כשהקידום האורגני יאפשר לכם להופיע בתוצאות החיפוש במיקומים גבוהים בהתאם לרלוונטיות של האתר (לפי הנחיות גוגל), ואילו קידום ממומן יאפשר לכם להופיע במודעות שמופיעות בתחילת תוצאות החיפוש (לפני התוצאות האורגניות).

קידום ממומן אמנם יספק תוצאות מיידיות, כשכמובן ניתן לטרגט את קהל היעד, אך ברגע שתפסיקו את הקידום – כך גם ייפסקו ההמרות והתנועה לאתר. קידום אורגני לעומת זאת לוקח קצת יותר זמן, אך המיקומים הגבוהים עתידים להישמר לטווח הארוך, כך שמדובר בהשקעה לפרק זמן ארוך יותר. מה עדיף? ובכן, זה לגמרי תלוי במטרות הקידום ובמטרת הקמפיין, ולו כי ישנם מצבים בהם הקידום הממומן יהיה עדיף ואילו ישנם מקרים בהם תעדיפו דווקא את הקידום האורגני.

לצד מכלול ההבדלים שצוינו, יש להדגיש כי קיימים הבדלים נוספים בין הקידום האורגני לבין הממומן, החל מאמינות הפרסום (ניתן ליצור אמינות בקרב הגולש באמצעות קידום אורגני, ואילו הקידום הממומן תמיד יתפרש כמטרה שיווקית של העסק), ועד להתקדמות בדירוגים של האתר בגוגל. קחו בחשבון שיש לא מעט הבדלים בעלויות, כשקידום ממומן עלול להיות כרוך בעלויות גבוהות, זאת בשל העובדה שהתשלום מתבצע פר הקלקה.

שנסכם?

בין אם תבחרו בקידום אורגני ובין אם ממומן, מוטב לשכור את שירותיו של איש מקצוע ולו כי מדובר באפיקי שיווק שמצריכים ידע וניסיון. אם בחרתם לשווק בשני האפיקים – הקפידו לסנכרן ביניהם על מנת להצליח לשווק את העסק באופן המיטבי. בהצלחה!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

עריכת פטנטים

פטנט או המצאה הם קניין רוחני שקשה לאחוז בו לפני שהוא מיוצר. הרעיון שנהגה במוחו של חוקר, יזם, יוצר או כל אדם אחר – נועד

קרא עוד>>