קישורים – מה המשמעות של קישור פנימי?

קישורים

לא פעם כשאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט, אנחנו יכולים לראות בתוך התכנים שלו, מילים, ביטויים מסוימים מודגשים, כך שאם אנחנו עומדים על אותו ביטוי עם הסמן של העכבר, אז אנחנו יכולים לראות קישור לעמוד אחר בתוך האתר. זה נקרא קישור פנימי ויש לו משמעות רבה בכל מה שקשור לקידום ושיווק אתרים.

יש כמה כללים, פרמטרים לצורך קידום אתרים. אחד מהם זה הנושא של קישורים באופן כללי, כאשר בתוך זה אנחנו יכולים למצוא את הנושא של קישורים פנימיים לצד קישורים חיצוניים, קרי כאלה שמופנים כלפי אתרים אחרים.

המשמעות של קישור פנימי הוא מאוד פשוט. המטרה שלנו בתור בעלי אתרים היא לספק חווית שימוש איכותית לגולש באתר. לכן אנחנו רוצים שדרך תוכן מסוים אליו הוא נכנס, הוא יוכל להגדיר לתכנים אחרים רלוונטיים עבורו. כל זה באופן טבעי, דרך ביטויים מסוימים שמופיעים בטקסט עצמו. אותם ביטויים, הם כאלה שאנחנו רוצים לקדם אותם, כלומר, ביטויים שאנחנו רוצים שיופיעו במקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל ואז הגולש יוכל להגיע אליהם בקלות.

כיצד יוצרים קישור פנימי

הרבה יותר פשוט לייצר קישור פנימי מאשר קישור חיצוני, באופן לא מפתיע, שכן אנחנו אחראים עליו ולא תלויים באף אחד בשביל לייצר אותו. בכל זאת עלינו לדעת כיצד לעשות אותו.

ראשית, הקישור צריך לבוא באופן טבעי דרך הטקסט. הוא צריך להיות חלק ממנו.

שנית, הקישור צריך להיות דרך ביטוי שאנחנו רוצים לקדם, על פי רוב נכון לעשות את זה דרך משפט או חצי משפט ולא רק דרך הביטוי הספציפי.

שלישית, מן הסתם, הקישור צריך להיות שלם, אמיתי, קישור שיוביל לעמוד קיים באתר.

ארבע, חשוב להקפיד על היררכיה, כלומר, אם אנחנו רוצים לקדם עמוד מסוים, אז הקישורים צריכים לבוא אליו ולא לצאת ממנו.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך