בניית אתרים לעסקים – כיצד עושים את זה נכון

בניית אתרים לעסקים

לא פעם אנחנו שומעים את הביטוי "מה שאנחנו מציג ללקוח, זה מה שהוא רואה וככה הוא יתרשם מאיתנו" ובכן, הדבר נכון באספקטים רבים, בוודאי כאשר מדובר על אתר אינטרנט.

כשאנחנו בוחנים אתר אינטרנט לעסק שלנו, זו המראה שאנחנו מציבים בחזית, זה האופן בו אנחנו מציגים את עצמנו בפני הלקוחות שפונים אלינו. לא מדובר פה בדבר יוצא דופן, מדובר פה בעניין מהותי, הן מבחינת סגנון, הן מבחינת איכות ובוודאי מבחינת עיצוב ונראות.

בניית אתרים לעסקים היא אומנות של ממש. מי שניגש לבצע זאת, לא יכול להסתפק אך ורק בעבודה בסיסית, טכנית על האתר. הוא צריך להכיר את העסק עבורו הוא עובד, הוא צריך להכיר את המאפיינים שלנו, להכיר את המעטפת שלו ולדעת בדיוק מה עליו לעשות בשביל לספק לו את האתר הטוב ביותר. במילים אחרות, הוא צריך לדעת מה העסק צריך בשביל שהלקוחות שלו יגיעו אליו, יבצעו הזמנות של מוצרים ושירותים.

בניית אתרים לעסקים אמורה להכיל מספר רבדים. ראשית, היא אמורה להציג את העסק, את תחומי ההתמחות שלו, את הצוות המקצועי ועוד. שנית, היא אמורה להכיל חנות וירטואלית או כלי אחר דרכו אפשר להזמין מוצרים ושירותים. זה הכלי המהותי של האתר ולמעשה לשמו הוא הוקם. שלישית, האתר אמור להכיל כלי ליצירת קשר עם הלקוחות. כל גולש שמגיע אל האתר צריך לדעת שהוא יכול לפנות דרך האתר אל צוות העסק ולקבל שירות באופן מיידי ומהיר.

כמו כן, כשמדברים על בניית אתרים לעסקים, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לנקודות מהותיות כגון, פלטפורמה דרכה אפשר לפרסם מאמרים ותכנים מקצועיים, פלטפורמה דרכה אפשר לגלות חדשות ועדכונים אודות פעילות העסק ועוד.

חשוב מאוד, שכל מי שהתעסק בבניית האתר, יתייחס כאמור לעסק אך גם לגולשים שאמורים להגיע אליו. צריך לאפיין אותם, לדעת מה הם מחפשים ומה יתאים להם. כך יהיה יותר קל לבנות אתר שיתאים לצרכים וליכולות שלהם, בין אם זה בהקשר של גיל, שפה או כל דבר אחר שיכול להשפיע על יכולת השימוש שלהם באתר.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

כתוב/כתבי תגובה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך